Comuna Ucea sustine Ţara Moţilor

Am plecat de la biserica, cantand rugaciunea „Sfinte Dumnezeule”, spre sediul Primariei Ucea, unde am facut cateva poze, apoi ne-am indreptat spre DN1, unde am stat  mai mult timp. Am cantat „Cuvine-se cu adevarat” si am rostit rugaciunea „Tatal nostru”. Ne-am rugat ca Dumnezeu sa lumineze mintea alesilor nostri pentru a tine seama de ceea ce vor romanii in legatura cu Rosia Montana. Daca ei nu ne vor auzi, suntem incredintati ca Dumnezeu ne-a auzit si in fata Lui suntem absolviti de vina distrugerii creatiei Sale. (pr. Ion Tarcuta)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Actiuni similare s-au desfasurat si in localitatile Sinca Noua, Bucium, Boholt si Fagaras.

Acest articol a fost publicat în Biserica, Evenimente, Ucea de Jos. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Comuna Ucea sustine Ţara Moţilor

  1. Rodica B. zice:

    Felicitări pt.atitudinea civică!

Lasă un răspuns

